martlmadidebloba.ge
 
     
 
თავფურცელი
მრწამსი
განმარტება
ცხოვრება
მოღვაწეობა
ცოდვები
საცდურები
გარდაცვალება
პატერიკები
წმინდანები
ისტორია
დღესასწაულები
გალერეა
კონტაქტი

საინტერესო გამოცემები

 
 
გემი - ეკლესიის სიმბოლო
     
 

ანბანური საძიებელი

აბორტი
აზრები
ათი მცნების განმარტება
ათონის ისტორია
ამპარტავნება
ანბანი
ანბანური პატერიკი
ანგელოზები
ასტროლოგია
აღზრდა
აღსარება
ბედნიერება
ბიოდინამიური მეურნეობა
ბოლო ჟამი
განკითხვა
განსაცდელი
გინება
დიალოღონი
ეკლესია
ეკლესიის ისტორია
ეკლესიური ცხოვრება
ეკუმენიზმი
ესქატოლოგია
ეფრემ ასურის სწავლანი
ვერცხლისმოყვარება
ვნებები
ზიარება
თავისუფლება
თანამედროვე მაგია
თანამედროვე ცოდვები
იესოს ლოცვა
ინდუიზმი
ინკვიზიცია
ინტერნეტი და ბავშვები
ინტერნეტ-დამოკიდებულება
იოგა
იულიუსის კალენდარი
ლიმონარი
ლიტურგია
ლოცვა
მარხვა
მეგობრობა
მეზვერე და ფარისეველი
მისტიკა
მიტევება
მკითხაობა
მოდა, შემკობა
მონაზვნობა
მოძღვარი
მოძღვრობა
მოწყალება
მსხვერპლი
მცნებები
მწვალებლობა
ნათლისღების საიდუმლო
ნარკომანია
ოკულტიზმი
რეინკარნაცია
რელიგიები
როკ-მუსიკა
რწმენა
საზვერეები
საიქიოდან დაბრუნებულები
სამსჯავრო
სამღვდელოება
სარწმუნოება
საუკუნო ხვედრი
სიბრძნე
სიზმარი
სიკეთე
სიკვდილი
სიმდაბლე
სინანული
სინდისი
სინკრეტიზმი
სიყვარული
სიცრუე
სიძვის ცოდვა
სნეულება
სოდომური ცოდვის შესახებ
სულიერი ომი
ტელევიზორი
ტერმინები
უბიწოება
„უცხოპლანეტელები“
ფერეიდანში გადასახლება
ქრისტიანები
ღვთის შიში
ღვინო
ყრმების განსაცდელები
შური
ჩვევები
ცეცხლი
ცოდვა
ცოდვები
ცოდვის ხედვა
წერილი ათონიდან
ხათხა-იოგა
ხიბლი
ხუცური
ჯოჯოხეთური ექსპერიმენტი
 
წმ. აბო თბილელი
წმ. არსენ კაბადოკიელი
წმ. კოლაელი ყრმები
წმ მარკოზ ეფესელი
წმ. მაქსიმე აღმსარებელი
წმ ნექტარიოს ეგინელი
წმ. ნინო
წმ. სვინკლიტიკია
 
ხარება
ბზობა
დიდი პარასკევი
აღდგომა
ამაღლება
სულთმოფენობა
ღვთისმშობლის შობა
ჯვართამაღლება
ღვთისმშობლის ტაძრად მიყვანება
შობა უფლისა
ნათლისღება
მიგებება
ფერისცვალება
მიძინება
პეტრე-პავლობა
იოანე ნათლისმცემელის თავისკვეთა
სვეტიცხოვლობა
გიორგობა
მთავარანგელოზთა კრება
ნიკოლოზობა
ნინოობა
 
ათონის მთა
ატენის სიონი
ბეთანია
ვარძია
იშხანი
კაბადოკია
ოშკი
საფარა
სვანური ხატები
ყინწვისი
შიომღვიმე
ხანძთა
ხახული
 

 

კანდელი

 

 

წმ. მღვდელმთავარ ფილარეტ მოსკოველი

რა უნდა ვქნათ ეპიდემიის ჟამს?

რა უნდა ვქნათ? მე ვფიქრობ იგივე უნდა გავაკეთოთ, რაც დავითმა და იერუსალიმის მაცხოვრებლებმა გააკეთეს მომსვრელი ანგელოზის ხილვისას. „დავარდა ქუეყანასა ზედა დავით და მოხუცებულნი ისრაელისანი შემოსილნი ძაძითა პირსა ზედა მათსა“ (1 ნეშტ. 1,16). იგივე უნდა გავაკეთოთ, რითიც ნინეველებმა აირიდეს არა სავარაუდოდ მოსალოდნელი უბედურება, არამედ გადაწყვეტილად ნაწინასწარმეტყველები დაღუპვა. „დაემორწმუნნეს კაცნი ნინევისანი ღმერთსა. და ქადაგეს მარხვაჲ... და ღაღად-ყვეს ღმრთისა მიმართ გულსმოდგინედ და მოაქცია კაცადმან გზისაგან თვისისა ბოროტისა და სიცრუისაგან ხელთა მათთაშინაჲსა (იონა 3,5-8).
ძმებო, დავამხოთ სიმდაბლით ჩვენი გულები ღვთის წინაშე, მისი გამოუკვლეველი გზებისადმი დამორჩილებით... შევინანოთ, ძმანო, და ვყოთ ნაყოფი ღირსი სინანულისა, ანუ ცხოვრება გამოვასწოროთ. განვიშოროთ ამპარტავნება, მზვაობრობა და საკუთარი თავის მოიმედეობა. აღვაგზნოთ ჩვენი რწმენა. განვმტკიცდეთ ღვთის სასოებაში... ამოვძირკვოთ ჩვენი გულებიდან ბოროტებათა ფესვი, ვერცხლისმოყვარება. გავამრავლოთ მოწყალება, სიმართლე, კაცთმოყვარება. შევწყვიტოთ ფუფუნება. უარი ვუთხრათ გრძნობათა სურვილებს, არასაჭიროს რომ ითხოვენ. შევიყვაროთ თავშეკავება და მარხვა. ძაძით თუ არა, უბრალოებით მაინც შევიმოსოთ. განვაგდოთ ნატიფი სამკაულები, ქარაფშუტობითა და ცვალებადობით აღბეჭდილები. უგულებელვყოთ ამაო გასართობები, სიკეთის ქმნისთვის მონიჭებული დროის მკვლელები. გავამრავლოთ ლოცვები, ფარული – ყოველ ადგილას და ყოველ ჟამს, საზოგადო – წმიდა ეკლესიის ხელმძღვანელობის თანახმად. ვიხმიოთ ყურადღებით, კეთილჟამიერად, კეთილსაიმედოდ, მარადის კეთილისმოქმედი და ყოვლადმაკურნებელი წამალი, მშვიდობიანი, უსისხლო მსხვერპლი, ქრისტეს ყოვლადწმიდა ხორცისა და სისხლის ზიარებით.

ქოლერის ეპიდემიის მოახლოებისას წარმოთქმული ქადაგებიდან

 

უკან

 

 

 

 

 

 

 

დ ა ს ა წ ყ ი ს ი

martlmadidebloba.ge - საეკლესიო საიტი - მართლმადიდებლური ბიბლიოთეკა